Header Ads


Part of Me

Cilakak, tajuk nak british standard. Pundek.

Aku mintak maaf la kalau post2 yang baru baru ni semua berkaitan dengan awek,jodoh,kahwin,kenduri dan sebagainya.
Aku bukan apa, aku cuma sedar diri dah termasuk dalam golongan wajib kahwin dah ni.
Kahkahkah.

Kali ni aku nak cerita pasal sorang dua awek ni pulak. Dia baru je masuk company aku, baru sebulan. Ada 2 orang. Dua2 clerk.
And then, personaliti si Rom menguasai diri dan mula mengorak langkah.

Awek A, Shasha Grey nama samarannya, seorang yang happy go lucky, friendly, mudah bergaul, mudah terhibur. Dah ada boyfriend.

Awek B, Alexa Grace nama samarannya, seorang yang warak, bertudung labuh, pemalu, suka gelak, pendiam sikit. Single.

Tak dinafikan, aku memilih, maknanya awek 2 orang ni boleh tahan cantik putih molek aku kabo.
Kahkahkah

Aku bukan nak mintak pendapat korang mana yg patut aku pilih dalam story ni, tapi aku nak ceritakan pasal hati aku. Hati aku pilih yang mana satu.
Disebabkan awek A dimulakan dulu, maksudnya priority tu aku letak pada dia. Thats mean aku tertarik pada awek A.

Kawan satu ofis hairan, kenapa aku pilih awek A, kenapa tidak pilih B sedangkan B masih single.
Jawapanku mudah "aku tak tertarik pada B"

Dan pasti korang tertanya tanya, macam mana layanan si A pada aku kan?
Layanan special, maksud aku bukan ke arah sumbang mahram cilake.
Special,
Dia cuba faham hidup aku, cuba kenal aku, dia macam tertarik jugak untuk kenal aku. Contoh, dia tau kalau aku makan ayam, bahagian mana faveret aku.
Itu contoh, dan banyak lagi benda dia belajar utk kenal aku. Tak macam sesetengah awek yg aku kenal, dia dah tau aku nk tackle dia, tapi tak sedikitpun belajar untuk faham aku.

Mungkin bukan jodoh sebab tu not interested, ye dok?
Dan mungkin jugak kalau jodoh, more interested.


Aku malas nak sambung cerita ni. Aku hanya berada di alam syurga sendiri.

Adios


No comments

Powered by Blogger.