Header Ads


2015 - 3

Julai
Nothing much happen on this month. Hanya berat badan semakin naik. Dan masih lagi dalam kisah percintaan. Bulan 7 aku tak kemana kot. Hah, masa ni career di JCEC macam dah nak berakhir. Kerja pun suam2 kuku je. Bulan ni jugak aku letak surat perletakab jawatan. Ecececeh. Sambil2 tu aku interview kat WCT ngan Geo RV.

Ogos
Bulan 8. Merdeka. Hahaha. Aku start kerja baru di Geo RV. Kerja production, manufacturing punya kilang gitu. Tapi still precast. Seminggu kerja 5 hari beb. Masa ni seronok la. Dahla tengah hangat bercinta, pastu sabtu cuti memang pegi dating lah. Macam biasa lah. Memandangkan Geo RV yang panggil kerja dulu,aku join mereka. Aku dah tak tahan dengan JCEC. Bulan 8 jugak, aku join my first ever marathon 5Km. Seronok.

September
Bulan 9 merupakan bulan kelahiran aku. Bulan nk jugak bulan malang tahun ni. Dah takde jodoh aku redha jela kan. Kahkahkah. Nevermind, now im okay already since i'm the one that left her. Because her stupidity. Malas aku nak cerita pasal dia sangat. So bulan 9 ni aku hidup dalam kemurungan.

Oktober
Kemurungan berterusan. Nothing much happen on this month. Tapi dari situ aku belajar satu benda. Nikmat kasih sayang ditarik kerana aku lupa dan alpa pada Allah. Aku mula insaf. Kembalo menjaga solat. Alhamdulillah. Segala yang berlaku ada hikmah.

November
Aku menjadi semakin tabah dan sabar dalam menghadapi hidup. Dan dalam bulan ni jugak aku dapat offer untuk bekerja dengan WCT projek RAPID Pengerang. Aku pun ape lagi terus sambar dengan niat ingin meneruskan hidup dan kembali cemerlang. Boleh dikatakan aku ingin membawa diri lah dan berubah. Move on beb move on. Memang tak salah pilihan aku. Kat sini, jumpa kawan baru. Jodoh pun ramai sini. Tapi kalau cerita pasal jodoh, aku taknak amik port sangat. Biar Allah tentukan. Sebab kita semua mana lah tahu jodoh kita kat mana kan? Tapi before aku join WCT aku pergi melancong kejap. Seminggu je pegi korea dan berseorangan, ada membe pergi korea tapi dia pergi seoul aku pergi busan. Kalau tak boleh dah letak lock kat sana. Kihkihkih.

Disember
Esok lah aku tulis. Adios.




1 comment

Izyan Balqis said...

perghhh, dengan WCT beb...tapi pengerang...xmau la...haha!!

disember punya mana? da 3 hari ni! heee

Powered by Blogger.