Header Ads


culture shock

April May Jun, dah 3 bulan gua tak tulis,gempak gempak,satu achievement baru yang patut gua tulis dalam diari gua atas meja merah. Apa nak buat, tiba-tiba gua rasa macam nak tulis sesuatu kat sini, mungkin sebab gua nak kasitau yang gua tengah exam. Gua tau la, lu orang bukan kisah pun kan. kan kan kan. Eh ada orang baca lagi ke blog gua? HAHAHA.

Tapi takpa, gua tahu lu orang sendiri pikir hal sendiri masing-masing taik hidung masing.ish ish ish.
TAKpa la gua baca blog gua SENDIRIK SENDIRIK

Tu jela gua nak tulis. Kalau ada masa, nanti masa praktikal gua tulis lagi. kehkehkeh.

Gua nak jadi site engineer masa praktikal nanti.

doakan gua.

adios.

1 comment

Izyan Balqis said...

bestnye dapat praktikal...sob3..aku skli dgn paan...nak tauliah dlu...hahhaa!!

gud luck beb!

#aku bce jer blog ko nih~

Powered by Blogger.