Header Ads


Aku dah jumpa cinta baru.

Aku sebenarnya nak cakap kat korang semua,aku dah jatuh cinta,jatuh cinta pada satu cerita ni.cerita cinta.Alah janganlah cakap,"LOL love story bai,jiwang gile."

Aku tau korang pun jiwang jugak,korang cuma ego taknak tunjuk kan??Dah dah la,takyah sorok,semua orang perlukan cinta kan??Jangan kondem orang,fikir diri sendiri sudah.

Aku jatuh cinta kat satu drama ni,drama korea la.

Love Rain.



NI aku nak cerita sikit.
Dalam drama ni ade dua cerita,episode 1 sampai episode 4 mengisahkan tentang cinta sejati antara dua orang pelajar ni.Tahun ni tahun 70-an.Yang pasti pempuan tu Kim Yoon Hee (YoonA) dan laki tu Seo In Ha (Jang Geun Suk).Pastu disebabkan takdir,cinta diorang tergantung di tengah jalan.Mereka tidak dapat bersama.

Dan bermula episode 5,tahun 2012,bermulanya kisah  baru,ianya bukan kisah cinta lain,tapi kisah cinta antara anak Kim Yoon Hee dan anak Seo In Ha.Bermakna Seo In Ha sudah berkahwin dan Kim Yoon Hee juga sudah berkahwin.

Dan seterusnya aku tak tahu ape terjadi,tunggukan episode akan datang ye.

Kalau nak download,sini MediumQuality.

Kalau nak subtitle,sini MyCollection


2 comments

Anonymous said...

wah rmi suka korea skang ni^^

Afique Zainuddin Ahmad said...

errrr..

Powered by Blogger.