Header Ads


Music

Bagi yang perasan la..ada perasan pape tak bunyi datang dari blog gua?Tak perasan?Buffering lembab?Ala kesian tak dapat dengar lagu yang gua minat gila.Nak tahu muzik jenis apa yang pikat hati gua?Minat gua terhadap bunyi piano.Gua rasa tenang je jiwa gua.Sape nak jadi bini gua kena pandai main piano taw.

Gua minat dengan piano start dari umur 14 tahun gua rasa.Time tu bapak gua memang dah nak sapu piano kat satu kedai ni.
Mula-mula memang nak angkat,tapi bila esoknya ke kedai tersebut,dah ada orang angkat.Kecewa jugak gua.Kalau tak,sekarang orang gelar gua Beethoven #7.Apsal 7?Sebab gua suka 7.

Kau nak tahu tak tajuk lagu ni ape?
Mula-mula gua sarankan kau dengar dulu Muse - United States of Eurasia sebab ending lagu diorang ni letak muzik ni.

Lagu tu pun memang guna piano.Terbaik gua cakap kat kau.Kalau kau peminat Muse,kau dah lama tahu.

Tajuk lagu ni Nocturne Op. 9 No. 2

So bagi yang tak suka pulak lagu ni,kalau ganggu kau masa baca,kau boleh stop kan dia ye.Kat bawah sekali gua letak.Pandai-pandai la cari.Jangan jadi panda pulak ye..

adios.

No comments

Powered by Blogger.