Header Ads


Rahsia Syahwat Wanita Terletak di Matanya

Tadi gua layan facebook gua,tiba-tiba gua ternampak gambar hebat disertai sekali dengan explaination yang sungguh membakar rohani gua,meningkatkan lagi ghairah gua terhadap wanita.pergh.
merapu.
Application kat facebook,macam 
Rahsia Mata seorang Wanita.
Ape yang rahsianya?
Mari kita saksikan.

 Awek mata macam ni gerenti hebat di ranjang.kah3.apa lagi cari la awek macam ni..
Gua takyah cari dah,gua dah ada,tapi tak tahu pulak macam mana jenis mata cik noris.
XD

Ini hanya pentingkan diri,inginkan apa yang diinginkan secara paksa mungkin.Berjaga-jaga dengan awek macam ni,boleh buat poket lu kering,hampeh punya awek.
puiH!


Ini ada dua je,kalau nak tengok search jela application ni kat google,gua tertarik dengan dua jenis mata nih,sebab berkaitan dengan nafsu wanita.
Tak kira nafsu shopping,like shopaholic.
Nafsu makan ke...
Nafsu di ranjang mungkin...

Ok la,nak tengok lebih?
Klik SINI
adios.

4 comments

♥NuR SyAFiQah♥ said...

keh keh keh..cik awek ko mata cmner pulak kan?

Sembang Kemas said...

cik awek gua?

gua tak penah usha mata dia,takut nanti setan hasut.
kah3

kotak bulat said...

huhu... tak pandai nak letak mate dalam ketegori ape.. :P


recent post : Lawak santai hujung minggu!
ALAMAK, TERSALAH TIKAM PULAK!

vampire's lovex said...

hamboiiii hahaha...


kemainnn

Powered by Blogger.