Header Ads


Walaoweh McD free woooo!!

pergh,,gua baru lepas pekena McD pagi-pagi bute camni,seyes meletop perot wooo...sebab tuh gua kongsi dua orang,kalau tak gerenti meletop..
kalau meletop tak ke kluar pulak gua punya usus..tak dapat gua jadi Ben Nadel.keh3
orang cakap breakfast nih bagus,so gua pegi la breakfast..
ala-ala mamak la katekan,gua tibai roti tebar McD 1..
sausage mcmuffin with egg..perghh..layan..da la free pulak tuh,juz beli RM5 keatas..
ala...jangan la cakap gua tak boikot israel lahanat tuh..
gua boikot jugak,tapi gua tetap nak makan gak McD..
tak kisah la,..
janji penuh lemak,penuh perut..
pagi nanti gerenti melepek je atas katil..
keh3..
sape2 yang blom try,gua sarankan try breakfast kat McD nih..
kalau la macam nih,lu orang kongsi RM2.50 sorang,pastu dapat la set free breakfast...
valid sampai 31March jela..
before 31..lu orang tibai la McD ari2...kah3..
dari layan mamak punya nasi lemak ayam dah RM4.++ kan?
cekik jugak la....
nah amek nih,print satu,pastu korang photostat je banyak2..hitam putih diterima..gua da guna da tadi..
haha..try la hari2..kalau macam nih,gerenti gua obes...
serious shit!
kah3
try it..

p/s:elelellelelele...APU ko perut da boncit ade hati nak makan banyak lagi!!

2 comments

miss lady said...

sy da try da..bes n untung sgt (^^,)

Sembang Kemas said...

wani:haha,,seyesly untung gile kan?syok2!!

Powered by Blogger.