Header Ads


Konvo Gua


"terima kasih saya ucapkan terutama sekali kepada guru-guru dan encik-encik sekalian kerana telah membantu saya berjaya dengan cemerlang di U ini".

mungkin begitu ayat seseorang student yang telah tamat pengajiannya.
ntah.
gua tak tau,gua maen tibai,gua ingatkan konvo ni same macam Anugerah Juara Lagu.
lol.

gua rase,gua konvo lambat sikit la,maybe gua extension dalam 3 4 tahun lagi.
hehehhehehehehehebat tak?
cool tak?

sebenarnya tak cool langsung,kot2 nanti adek gua yang baru lepas SPM grad dulu.
kah3.
apsal gua cakap gua nak extend?
yela,tengok pun da taw..
tiap kali quiz,test,gua gunakan kehebatan toyol gua.
toyol adalah sesuatu yang agung bagi student universiti sekarang nih,
sampaikan ada yang sanggup sembah toyol,bagi toyol tuh kuat time exam.
ada jugak,budak2 yang ala-ala kaya zaman skarang,simpan toyol dalam iphone,kejadah?

gua pun tulis toyol kat tangan je..trend old skol.kan?

tapi takpe,tak lame lagi nuffnang bayar gua banyak2 gua pun nak beli iphone buat simpan toyol,agak cool!!!

p/s:eleh APU,nuffnang bayar ko tak banyak pun ada hati nak beli iphone4?mimpi!!

No comments

Powered by Blogger.