Header Ads


Hari Jumaat yang Malas


Jumaat aritu,gua jalankan hidup gua seperti biasa,tak pegi kelas,tak study,tak makan..??
haha..tipula kalau gua tak makan kan?
hari Jumaat seperti biasa,tapi ade special sikit.sebab gua as a Dota Warrior,telah menyertai satu tournament yang agak luar biasa..
ni kiranya,tournament ke-3 gua.
bagi mereka yang tak taw ape tuh Dota,dok diam2.
hehehe..
gua dan membe2 gua sekalian seramai 5 orang,dengan menggunakan nama team KKK,
nama yang nampak macam pro tapi sebenarnya gua ni noob je.
noob yang amat,da taw noob gua join jugak la.
bak kata orang amek experience.kan?
tengok pro maen,tak macam pro yang btul.

gua menjadi bingung da ketakutan,kerana gua noob.
tapi Alhamdulillah,team gua ade menang walaupun hanya 1 game,kalau yang lepas2 punya,
gua tak penah menang 1 game pun.
tapi dulu gua dengan team laen,sekarang team laen.
gua berubah hati.

final Dota akan ditayangkan di skrin di Pesta Konvo UTM.
cool beb..
lepas nih gua nak join lagi.
sape yang maen dota angkat tangan macam sayee~~

p/s:woi APU,ko tuh maen Dota je taw,study da la malas,kelas ponteng!ape nak jadi??

No comments

Powered by Blogger.