Header Ads


Budak Lepasan SPM yang bekerja lagi hebat!!!

gua pernah ditanya satu soalan macam ni..
"weh APU ko rase mane lagi best,konvo kecik ke konvo besar?"
agak2 lu yang mane lagi best?
bagi lu yang bijak pandai gerenti la konvo besar kan?

tapi bagi gua,gua lagi suka konvo kecik.
kecil-kecilan.
walaupun dipandang hina sikit,tapi tetap grad jugak kan?
tetap dapat segulung ijazah kan?
konvo besar pun dapat segulung jugak.
so,same je..
takde orang gile konvo dapat beratus-ratus gulung ijazah.
gile ape?

lagi satu,konvo kecik ni nampak macam cool je..
dan tidak menampakkan riak..
riak ke konvo besar2 nih?
xdela riak,tapi ade la jugak sesetengah manusia yang tidak sempurna sifatnya...
kadang-kadang terlepas kata,
kadang-kadang riak semata-mata.

tapi janganlah sampai menghina orang yang hanya konvo kecik nih.
kan?
"yela taw la ko bijak,aku bodo!"
bagi gua semua same,experience yang lebih penting,
kalau ijazah belambak,tapi keje satu habuk tak geti.
baek lepak umah.
gua rase budak lepasan SPM yang kerja lagi hebat dari budak U..
tak gitu??

p/s:APU,ko nih macam-macam hal la!

3 comments

epool said...
This comment has been removed by the author.
Izyan Balqis said...

aku lebih suke konvo kecik~ sume same je kot~ tak ada beza nye......

tapi kalu kelas kte nk konvo kecik, jwabnye kne extend ler..xnk3..

Sembang Kemas said...

alah,extend jela,nak wat camne =P..
kalau satu sem ko nak amek banyak subjek,mati woo..huhu

Powered by Blogger.