Header Ads


Berperang Dengan Blogger Tempatan


weyh!jangan lari...mane kau nak pergi tuh?
aku nak update blog la,sory la aku amek cuti harini,aku malas antar jelly ye..
dialog ketika aku cuti.

ok.gua da tak taw nak tulis ape,so kali ni gua punya entry,gua nak promote blog2 membe-membe,
saje-saje je,sebab gua pun tak tahu ape gua nak tulis,baik review sikit kan?
blog pertama yang gua mau luorang terjah,adalah blog ini,Dunia Blog IQ. Kirenye IQ dan gua nih mempunyai ikatan persaudaraan jugak la,tapi dari segi ikatan antara classmate,budak civil jugak la nih.
mungkin ade diantara luorang yang pernah singgah blog gua,pernah jugak singgah blog IQ nih,
name diberi IQ kerana mempunyai IQ yang tinggi,btul ke??keh3..ye kot,bijak la dia dari gua,bijak menulis entry dari gua..kan?IQ nih update blog dia hari-hari kot,agak hebat,maybe seorang perempuan yang aktif macam dia nih mempunyai pelbagai cerita yang ingin dikongsi sebagai pengajaran dan pembelajaran.gua rase abang ben pun atut promote blog dia nih.hehehe!
header berdasarkan kreativiti IQ nya yang tinggi.
blog kedua yang gua nak ceritakan,budak civil jugak,merangkap juara poker tahun lepas,dan juara dikir barat set-set kito.dengan diringi kompang saja beliau dapat mencipta dan mengubah sebuah lagu menjadi sebuah baju.hebat tak?gua perkenalkan encik Cerita Lebat atau nama panggilan manje dia, Fifi Zizi.cute x?haish demn,kegatalan gua kembali...
nak cerita pasal lebat ni la,dia jarang update,nak taw kenapa?sebab wifi kat tempat gua tuh slow nak mampos,kalau la wifi laju,gerenti si lebat ni update entry hari-hari,entry dia kaw2 punye sampaikan orang tak faham dengan bahasa yang digunakan oleh beliau.gua guna kamus dewan bahasa dan pustaka,beliau gerenti plak gunakan kamus dewan bahasa dan harta pusaka.
sebab tuh ayat dia melampau2 mencapub,kalau hari2 dia update gua gerenti beliau lebih femes dari abg ben dan hanis zalikha.ye kot??!!!haha.
maafla sbeliau tidak menggunakan header,blog dia memang official,nak terjah jom pergi http://ceritalebat.blogspot.com

blog yang last gua nak promote,blog ini DAYANA NASIR,ok cepat2 search google,sebab minah nih gile2 hot taw!!!
ok cepat2 bukak blog dia cepat2 copy gamba dia,hahaha..gile kau,jangan buat tak senonoh ye.tuhan marah.
minah nih pulak merupakan ex-classmate gua,time skolah menengah atas,menengah rendah dulu gua tak kenal dia.
minah nih tulis entry tak tentu,kadang2 hari2,kadang2 sehari dua kali,kadang2 sehari takde entry.
minah nih jenis yang baek kot,sebab time skola dulu baek,tapi kalau time period,alamak naek angin kalah gua,erkkk!!keh3
ape2 pun,kalau nak terjah pergi ke http://ruangakusendiri.blogspot.com/
minah ni terkenal dengan entry yang comel2.ok.itu saja.

ok len kali gua try promote blog lu orang yang laen pulak ye,kalau nak gua review blog korang boleh tinggalkan link.chalowss~

8 comments

Izyan Balqis said...

oit! curik header baru aku!! haha...
maceh la weyh! promote blog aku! hehe..ptot la follower aku bertambah! walopon hnye 2~~ hehe...
=P

Cik Puan Kocik said...

jangan berperang...huhuhu



http://secretwordfromheart.blogspot.com/2011/03/jalan-order-dan-makan-at-seri-kembangan.html

Mama Ta said...

oit mane ko tau aku time period naik angin?????? memandai ko je! hhaha..
nyway, mekasih eyh promote belog aku..hehe

Sembang Kemas said...

IQ:haha,pinjam header!!soli soli,gua juz nak promote jek,keh3

Sembang Kemas said...

cik kamoo:mane ade perang2,perang dingin je wei,hahaha

Sembang Kemas said...

dye:haha,aku taw sebab ko penah buat kat aku,haha..=P

Mama Ta said...

ceyt! bila masa pulak aku pernah buat kat kO???

Sembang Kemas said...

ade...biarlah rahsia,ha3,ha3 tgok tuh naek angin la tu,he3 =p

Powered by Blogger.