Header Ads


Gua ikut kata Fan Gua | Perigi Mampos lu.

nak cerita pasal apa itu feng shui,
ahha,
fengshui,itu olang cina pakai punya,
kta mereka,
ada ong,
apa tu ong?siapa?bagaimana?
ong beng heng kah?
gua pun xtaw,lu taw x?
kalu lu taw,cube lu cilita sama gua ok,

tapi entry gua bukan mau cilita ini cilita,
melayu xpakai fengshui,
melayu pakai otak,
kah3.
gua nak cite kat entry ni pasal blog gua,
gua edit2 blog gua smua atas permintaan fan2 gua,
peh..hebat!!ade fan.
ceiling fan ade ar,
ni atas permintaan rakan2 sahabat handai,
sahabat seguru,
sahabat se-Islam,
juga sahabat handal panda....

dlu,sesape yang follow gua gerenti taw,slalu gua guna read more,
la ni,
heh,gua xguna da,
permintaan rakan gua tuh,
lagi 1,rakan gua si ceritalebat sarankan xyah guna header ade gamba2 smua,
guna header simple,
baru pro katanya,pro macam orang lama-lama zaman Hitler tuh.
so,jika anda mempunyai cadangan serta nasihat untuk menjadikan blog gua hebat setaraf presiden Afrika,(Afrika guna presiden ke?)
silalah komen banyak2,
cecite kat gua untuk memperbaiki blog gua,
widget mana perlu,
mana yang xperlu.
ok??


p/s:so,pergi mampos la lu "read more".kah3

2 comments

Mama Ta said...

ohh yeahh..dah takde read more baru aku rajin nak bace blog kau. aku malas nak tekan read more read more tu.hahaha

Sembang Kemas said...

owh.yeke?tula,aku pun rase camtuh,ko xbgtaw awal2,huhu

Powered by Blogger.