Header Ads


Anda Mahukan Traffic?

macam biasa,lumrah idup seorang blogger,
da pandai maen traffic,klu dlu,dengar je traffic,
merah kuning hijau.
tapi sekarang,
da pandai,jadi panda.

kah3.btul la kan,
dlu sebelum gua jadi blogger,gua kurang pandai,
sekarang,gua da genius,
da pandai maen traffic,
sebab tu kat kL sekarang ni traffic lancar,
orang balik kampung,
tggu 2 hari lagi,
traffic jam balik.
kan?
anda mahu traffic?
mari paparkan backlink blog gua,nanti gua belanja anda smua traffic ok?
copy text bawah ni,then paste kat widget anda smua,
puas gua tanya kat pro2 camne nak buat code text ni,
sape nak?copy k.
sape da copy komen kat bwh.
sertakan sekali no ic,
url blog anda,
dan nama anda.ok?

5 comments

Unknown said...

wokay!!

www.masterfaiz.com

Along Usop said...

cemane die fungsi?..

Aimifiqa said...

orait. nk jugak,

http://aimifiqa.blogspot.com

BUDAK LAMPOH said...

dop pehe ~

Unknown said...

best gak...dah letak dah

http://friendshipworlds2ublog.teruna9752.ws/link-exchaage

Powered by Blogger.