Header Ads


Sikap Perempuan:L.E.M.B.A.B??

haha.hahahahari ini.gua nak ceritakan pada lu lu dan lu,
betapa hebatnya kuasa seorang perempuan.
yela,klu ahli sihir kat eropah dlu2 semua dipanggil witch kan,
sebab perempuan.
haha3
tapi sehebat hebat perempuan zaman dulu dan zaman sekarang,ade jugak lemah dia,
lemah kat mane?
bahagian mane?
ops!
gua xleh mencabul hak asasi perempuan,bahaya lol,nanti kena saman mampos gua,




gua nak story ckit,btul ke sesetengah perempuan/wanita ni seorang yang lambat pickup,
atau dalam bahasa mudah l.e.m.b.a.b.
haha,xsmua yang lembab,gua xcakap lu oll girls lembab dalam study,maybe dalam study lu oll cekap,tapi ade la 1/3 dari girls ni yang lembab mentafsir ayat2 seorang lelaki,
konon la laki2 ni nak confess kat girls ni,tapi laki2 guna kias2,
kadang si girls2 xtaw,atau buat2 xtaw,sebab xsuka kat laki 2 kot,
hah,
1 lagi contoh,dlu membe gua penah tulis kat status dia kat fesbuk mende yang merapu ckit la,
kitorang laki2 smua paham ape yang dia tulis,pastu ade la sorang gegurl tuh tanya,
"ko tulis ape ni"
kuang3.
sah2 lambat pickup kan.
kui3.


P/S:naseb baek la cik nora faveret gua ni xlembab kan??maaf klu ade yang terasa.
peace

No comments

Powered by Blogger.