Header Ads


gemuk ke boyot?

lalalalalalala.
mencarut plak.
demn.
gua nak cite,pasal pemakanan plak.barula ngancam kan.
ni cite pasal orang gemuk2.
bukan nak kutuk,gua pun gemuk gak la.
demn u!
kah3
relax2...
...
...
ni gua nak start cite,
gua ade membe kat kampung gua,
dlu badan dia solid molid,
ni laki,bukan pompuan,
dlu dia taf,
skunk dia da 'ROY'.
gua rase la,ape yang dia makan ek?
alah,nak cakap orang plak,gua pun same la,
kah3.
gua dlu kurus beb,skunk gua gmok a.k.a ROY
gua rase smua ni salah sape ek?
bukan mak gua,mak gua masak sedap2
haha3
ni smua salah nafsu makan,gua pun satu,xleh tahan,
mungkin gua ni banyak makan junk food la,so lu oll's smua,
jauhi JUNK food k.
gua tibai acekrim byk siot,jajan la.
lagi satu,gua rase gua jadi ROY sebab gua bahagia kot.
haha3.
macam ROY cite gila-gila remaja tuh,bahagia,
xlame lagi bo'ROY' la tuh.kah3

1 comment

Anonymous said...

NAMA SAYA FIRDAUS DAN PERUT SAYA BOYOT

Powered by Blogger.