Header Ads


true truancy

entry kali ni gua nk story pasal truancy, dikenali dalam bahasa ibunda, ponteng kelas.
yes!
itu yang gua nak story.
ni bukan pasal orang lain.
ni pasal gua.
gua tak tahu la,pasni nak jadi ape.kelas ponteng.gua pegi kelas pun seminggu tu ley dikira guna jari,xsampai spuloh pun gua rasa.
ini dia list-list kelas yang gua ponteng.
math - hampir 2 bulan
wastewater - hampir2 kena bar from exam
material - baru sekali masuk kelas
sme - bole dihitung ngan jari kaki
hanya klas2 tertentu jew gua full
cam klas bi
klas geo
and klas highway.
so,
jgn tiru ini aksi okey,gua takut t lu orang jadi cleaner je t bile da besa.
:)

2 comments

shahidakharudin said...

ish3 gua rase lu kene mandi bunge baru lu kurang gejala ponteng neh haha

Sembang Kemas said...

gua da mandi segala mandi,termsuk mandi wajib.ha3

Powered by Blogger.