Header Ads


biskut konflik

pagi ni gua dengan senang hati siapkan assigment mak gua..gua ingatkan balik umah relax freedom,but ni la keja time2 nak raya..gua tepaksa bwat kuih konflik antara adik beradik gua.gua dan adik2 gua ada konflik dalaman,lu olang smua xkan taw konflik ape..yang penting pastu adik gua berubah jadi raksasa gunting yang dalam cite otromen..gua plak brubah jadi otromen ape tah..guna berus gigi tuh..tpi gua xpuas aty la..gua jdi otromen yang taf kat perut,ni bukan 6-packs,lebih dri tuh..ni taf tahap 3 klu dalam dunia nih..otromen yang berat,nak terbang pun xbley...so mak gua pulak jadi ibu otromen,membelasah raksasa tersebut dengan gua2 skali kena tibai sebab degil,raksasa tu dgil sbab xnak kalah2..lastly,dua2 kena tempeleng siput kat atas kepala..gua biol sebentar...trus gua lari...terbang dengan bantuan belon udara pihak bumi...


p/s: gua merapu tahap gaban.sory!

No comments

Powered by Blogger.