Header Ads


lepas test

gua baru jew bangun.huh.penat kot,gua tido pagi tadi lepas maen dota.kaw2 gua tibai membe2 gua,last2 gua pun kena tibai,tapi memang syok la,sbab da abes smua test,ak ape agi,trus lepaskan segala keramat dan segala kuasa yang ak ade,untuk melepaskan geram nak layan game jew.da lame xbwat camni,tpi xbley bwat slalu,orang tua2 cakap,

pat pat siku lipat,
jaga jaga nanti kao terlipat.

setelah mendengar pantun tersebut,gua menyesal xsudah,menyesal ape?sebab xhantar diorg pegi sekolah pantun dulu2 time gua kecik.adesh2.btw.gua enjoy dengan idop gua.lu orang enjoy x?


p/s:klau lu orang mau enjoy,pegi kelab dangdut k.pastikan lu orang bawak passport skali,takut kena chop warga myanmar.

1 comment

Ahmad Tajul said...

apul..
ko kena tag kat blog aku..

http://shahniz89.blogspot.com/2010/09/soalan-cepu-mas-buat-mereka.html

Powered by Blogger.