Header Ads


31hari sebelum Ramadhan

gua nak cerita sikit2 jadi la ok.cerita ni berkisarkan tentang seorang budak kemas.bukan2..silap taip,gua sebenarnya nak ceritakan kisah horror ckit,kejadian ni btul2 terjadi di belakang gua.
Ceritanya camni,ade banyak cerita.gua kasi asing2 bole?senang nak tengok and senang nak paham,gua taw korang ni smua dah besar2 dah pandai jaga dri kan.

budak kemas 1:hantu ketuk tingkap
perkara ni berlaku seminggu selepas gua dan geng2 gua masuk lokap kat skudai nih.lokap budak2 pandai.gua xkena smua nih,gua tolong sampaikan cerita.citenye camni,time tu kul bape tah,agak2 aku dalam kul4 pagi,membe gua ni cakap dia tengah layan mp3,then...secara tiba2..tingkap diketuk bertalu2 dengan kemasnya..membe gua ni terdengarla ade orang ketuk,sebab kuat dan mudah didengar,lagi 1,dia ni xpekak,masih normal.so dia biarkan jela bunyi smua tuh..maybe ade org nak maen2 kan dia.dia cool,relax,then dia dgar plak orang berbisik2 kat tingkap tuh.gua pun terpikir gak,sape nak borak2 kat tingkap..ahli mesyuarat tingkap kot..tapi xkan la kalau nak borak,kat tingkap bilik orang,ape kate pegi borak kat kedai mamak ke..kejadahnye...tpi gua rasa la,tu bukan orang la,yela almaklum la..setan menggangu anak2 adam ni..bulan ramadham blum muncul time tuh,klu ade Ramadhan,gerenti dah kena piap 1 piap 2 piap 3 lebam bijik mata.at last,membe gua ni kecut,sape xkecut,gua pun kecut,dia pun blah pegi tido kat blik membe laen.konklusinya,baca2 la doa yang kemas2 tuk perkemaskan diri ngan kekebalan yang kemas di keliling anda semua.

p/s:nanti gua cerita lagi..cerita budak kemas 2:hantu berdehem.wassalam

No comments

Powered by Blogger.